הזרקת חומרי מילוי - רפואה אסתטית ועור

הזרקת חומרי מילוי

הזרקת חומרי מילוי הפכה לאבן יסוד בטיפול בהתבגרות הפנים.
מקובל להזריק חומרי מלוי למילוי שקעים וקמטים. 

במרפאה שלנו פיתחנו טכניקה יחודית להזרקת חומרי מילוי המביאה גם להרמת פנים וגם למניעת תהליך הזדקנות מראה הפנים. טכניקת ההזרקה שפיתחנו כוללת גם את אזורי ספיגת השומן התת עורי וגם את אזורי ספיגת העצם. על ידי תמיכה נכונה בעצמות הפנים ניתן לשמור על מראה צעיר יותר ולמנוע תהליכי הזדקנות ולא רק לטפל בקמטים בשקעים ובצניחה של רקמת הפנים

עם הגיל חלים שינויים בעור ובמבנה הפנים, יש איבוד נפח בשומן התת עורי וברקמת העצם שתומכת ברקמות הרכות.

איבוד נפח זה עם "צניחת עור הפנים" הינם אחד מהסממנים העיקריים של ההזדקנות. איבוד נפח זה ניתן לתיקון על ידי הזרקת חומרי מילוי. 

לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות האדירות בשנים האחרונות חל גם שיפור גדול מאוד בתחום של חומרי המילוי והם הפכו להיות לטיפולים בטוחים יותר ויעילים יותר.

הזרקת חומרי מילוי הפכה להיות אחד הטיפולים הלא פולשניים השכיחים ביותר.

ניתן להשתמש ב"חומרי מילוי" למילוי שקעים בלחיים ובמרכז הפנים, ברקות, בין הגבות, בקפל הנזולביאלי, לצידי הפה, בקו הלסת, בסנטר ועוד.

טיפול בחומר מילוי לשפתיים יכול להיעשות הן לתיקון נזקי גיל עקב ירידת נפח השפה כדי לתת מראה צעיר יותר והן כדי לשפר את צורת השפתיים ולתת להן מראה יפה יותר.

חומרי המילוי היותר מקובלים בעולם כיום הינם על בסיס של חומצה היאלורונית. 

אלו חומרי מילוי המתפרקים בגוף (bio-degradable). הם עברו שיפור גדול בעשור האחרון ובדרך כלל הפירוק קורה רק לאחר 10 חודשים עד  18 חודשים.

יתרונם הגדול הינו בכך שאם מתעוררת אלרגיה או תגובה לא רצויה החומר מתפרק בהדרגה ומסולק בשלמותו מהגוף. 

בנוסף חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית ניתנים לפרוק על ידי הזרקת אנזים המפרק חומצה היאלורונית.