הרמת פנים על ידי חוטים - רפואה אסתטית ועור

הרמת פנים על ידי חוטים

עם הגיל חלים שנויים שונים בפנים: יש אבוד נפח בפנים (הן של רקמות רכות והן של עצם) והעור עם רקמת החבור נעשים רפויים ודקים יותר. ביחד עם השפעת כח המשיכה גורמים אלו מביאים ל"צניחת עור הפנים". עודף פעילות שרירי הבעה גורמים לקמטי הבעה בולטים (בעיקר בין העיניים).

אנו מטפלים באיבוד הנפח על ידי הזרקת חומרי מילוי, בכווץ יתר של שרירי הבעה עם התפתחות קמטי הבעה אנו מטפלים בזריקות בוטולינום טוקסין ויש טכנולוגיות שונות אף לטפול ברפיון העור (גלי רדיו, לייזרים לא אבלטיבים לחמום עמוק ועוד).

ומה עם צניחת פנים הנובעת בחלקה מהשפעת כח המשיכה?

בצניחה כזו אפשר לטפל היום על ידי חוטים מיוחדים המוכנסים לרקמה מתחת לדרמיס ומסוגלים למשוך ולהרים את הרקמה הנפולה כלפי מעלה.

באמצעותי שתי דקירות קטנות יוצרים פתח להכנסת החוטים ועם מחט מיוחדת מעבירים את החוט בתוך הרקמה.  לאחר העברת החוטים ניתן להרים את הרקמה וממש כמו בהרמת פנים ומותחים ומעלים את הפנים הנפולות לגובה הרצוי.

מאחר ואין חתכים וכל מה שנעשה הוא העברה של חוטים על ידי מחט, הריפוי לאחר הפעולה קצר ביותר. מרגישים את החוטים למספר ימים ולעתים עלול להיגרם דימום תת עורי אולם אם הדבר קורה הוא חולף תוך כמה ימים. מספר ימים לאחר הפעולה מרגישים כרגיל עם פנים מורמות.

תוך מספר חודשים לאחר הטיפול התוצאות עוד משתפרות. הן נשארות לכשנה וחצי.  אם מוסיפים הזרקות בוטולינום טוקסין ומעט חומרי מילוי ניתן להאריך את משך קיום השיפור בהרבה.

ניתן להאריך משך השפעת הטפול  גם באמצעות גלי רדיו למיצוק הרקמה.

בדרך כלל אנחנו משלבים טיפול על ידי חוטים גם עם גלי רדיו וכך והתוצאה של הרמת הפנים על ידי חוטים נשארת יותר זמן.

חשוב לציין שהחוטים מתפרקים עם הזמן ולכן הם מאוד בטוחים לשימוש.

ניתן לטפל בחוטים להרמת גבות, להרמת הלחיים, לשיפור צניחת חלק הפנים התחתון ולהרמת צוואר.

לצפייה בכתבה של ד"ר ורנר בנושא זה שפורסמה ב ynet לחצו כאן